728x90
728x90


I was lost 나는 길을 잃었어요
I was in chains 나는 사실에 묶여 있었어요.
The world had a hold of me 세상이 나를 지배하고 있었다. 
My heart was a stone 내 마음은 돌처럼 굳었고
I was covered in shame 나는 수치심으로 뒤덮였어요
When He came for me 그가 나를 위해 왔을때, 
I couldn't run, couldn't run from His presence 나는 그의 임재로 부터 벗어날수가 없었어요. 벗어날수가. 
I couldn't run, couldn't run from His arms 나는 그의 임재로 부터 벗어날수가 없었어요. 벗어날수가
Jesus, He loves me, He loves me, He is for me 예수님, 그가 나를 사랑하셔요. 그가 저를 사랑해요. 그는 나를 위해 계셔요. 
Jesus, how can it be, He loves me, He is for me 예수님, 어떻게 그러실수 있어요. 그가 저를 사랑해요. 그는 나를 위해 계셔요
And it was a fire 그것은 불이었어요.
Deep in my soul 내 깊은 영혼에 있는..
I'll never be the same 나는 이전과 절대로 같지 않을거엥.
I stepped out of the dark 나는 어둠 밖으로 나갔어요.
And into the light 그리고 빛으로 들어왔어요.
When He called my name 그가 내 이름을 부를때, 
I couldn't run, couldn't run from His presence
I couldn't run, couldn't run from His arms
Jesus, He loves me, He loves me, He is for me 예수님, 그가 나를 사랑하셔요. 그가 저를 사랑해요. 그는 나를 위해 계셔요. 
Jesus, how can it be, He loves me, He is for me 예수님, 어떻게 그러실수 있어요. 그가 저를 사랑해요. 그는 나를 위해 계셔요
He holds the stars 그는 별들의 주인이시고,
and He holds my heart with healing hands that bear the scars 견뎌냈던 상처들을 치유의 손으로 제 마음을 만지십니다.
The rugged cross where He died for me 그가 나를 위해 견뎌냈던 그 험한 십자가는 
My only hope, my everything 나의 유일한 희망이고, 나의 모든 것입니다. 
Jesus, He loves me 
He loves me, oh
Jesus, how can it be, He loves me, He is for me 
He loves me (He loves me, He loves me)
He is for me (He loves me, He loves me)
My God it's amazing oh 나의 하나님, 이것은 정말 굉장해요.
Jesus loves me


728x90
반응형

+ Recent posts